ja, jag vet väl inte.

måndag igen och måndag inerbär ju skola.
har typ inte sovit någonting i natt och dom timmarna jag sov sov jag inte skönt.
låg verkligen och tänkt på en konstig sak, kan inte fatta det.

men iallfall skoldagen blörja med so, ganska segt och fick inte jätte mycket gjort.
dagen gick vidare med idrott, och jag älskar att ha fotboll på liten plan med min klass. låter knäppt men det är verkligen kul. sen var det tyska och lunch.
efter lunchen hade vi ämnesutvärderingar. väldigt segt. fast jag och lovisa hade väldigt kul. haha, bella och frida var med lite också. men vi sluta ungefär kl halv 3. blav att cykla hem och nu sitter jag helt borta i mina tankar och försöker skriva ett vättigt blogg inlägg. tankarna bara rullar runt och jag är jätte trött.


haha, en väldigt "gullig" bild på mig och lovisa.


Kommentarer
Postat av: Sessan

DU har en sjukt snygg design hjärtat! <3

2009-10-12 @ 15:33:34
URL: http://mikasha.blogg.se/
Postat av: jonte :D

hon är seg -.- !

2009-10-20 @ 17:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0