granen

torsdag igen, ganska härligt ändå.
imorse var det seg att kliva upp, hade feber och hade bara ont överallt. men jag gjorde iordning mig och sedan cykla jag med anton, frida, bella och lovisa till landeryd. vi var där på tekninken, och vi skulle tydligen va ute hela den lektionen i skogen. jag höll på att frysa ihjäl! men hade rätt kul ändå, jag, lisa och emlia.
cykla till skolan sen och hade matte, eller gjorde typ ingenting för jag frös och mådde jätte dåligt. efter lunch och allt hade vi hk, vi baka typ något bröd. vart väl sådär. men efter hk:n var det svenska. alla typ var i biblioteket under den lektionen. det var bara axel, emelie, bella och jag i klass rummet. och bella berätta sina känslor för granen, hahahhahahahah!
kanske lägger upp bildern som hon måla sen :) det var dagen höjdpunkt verkligen.
ikväll blir det bara att ta de lugnt. ganska skönt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0