fredags mys?

japp, det är fredag idag.
min dag bröja kl 6.00. hemskt! kunde verkligen inte somna igårkväll och sen så sov jag jätte dåligt i natt.
men för att jag gick upp så tidigt var för att jag spela skolinnabandy idag.
första matchen vann vi med 4-1 mot linghem. jag stod den matchen, gick väl sådär.
andra matchen vann vi med 7-4 mot berzans åttor.
tredje matchen vann vi med 3-1 mo munken.
och sen var det semi och det vart lite bråtton och jag fick ställa mig i målet vilket gick sådär.
det vart 2-2 i matchen sen vart det saddensträffar? vi förlora i det.
och det var skit surt, vi kunde lika gärna vunnit hela rubbet. menmen.
jag kom hem typ halv 1 kanske. var jätte hungrig och samtidigt jätte trött så jag orka inte fixa något och käka så sov istället.
när mamma kom hem så fixa hon mat åt mig (:
och jag mådde jätte dåligt, ont i magen och huvudetvärk som bara den. har fortfarande ont i huvudet men lite bättre iallafall.
jag och mamma gick till stan och jag köpte en tjocktröja jätte mysig.
vi gick också och handla lite mat, ikväll blir det fruktsallad och idol! MUMS.
det var min dag de, imorgon blire det att dra hem till papap och kanske träffa oskar och anton (:
puss.

Kommentarer
Postat av: sofie

skolinnebandyn :D

2009-10-30 @ 21:24:41
URL: http://soffiepropp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0