äntligen fredag!

jaaa! nu är det fredag igen, väldigt härligt. skolan har vart bra inget speciellt som hände tror jag.
imorse kännde jag en jätt konstigt känsla. jag var ledsen men samtidigt glad. det var lite läskigt.
men kom hem från skolan för ett tag sen, sitter och lyssnar på musik. vad skulle världen va utan musik?
ikväll blir det nog att ta det lugnt och se på idol och sen ska jag till mamma någon gång ikväll. ska vara där i helgen med evelina. blir väl att chilla galet. det var sjukt länge sen jag träffa min älskling. men helgen blir att ängna till evelina!


Kommentarer
Postat av: evelina

jag älskar dig!

2009-10-09 @ 18:49:36
URL: http://www.unstoppable.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0