cooooooling^

MÅNDAG FÖR HELA SVENSKA FOLKET?
haha, jag har super dålig humor idag, (som alltid annars).
men iallafall, nu är lovet slut och amanda måste till skolan för att bli smart (i)
aa, men jag cykla till skolan med anton och frida. kan inte påstå att det var något vidare skoj.
haha. hade so på morgonen, den gick helt ok. på idrotten spela vi vollyboll och det är faktiskt ganska kul!
jag äger på att sörva eller va de heter. stavs de sörva?!
men dagen gick vidare med tyska, lunch, engelska och svenska. på svenskan såg vi på sandor slash ida.
ganska ok lektion ändå.
när jag kom hem frös jag så himla mycket så jag kröp ner under mitt täcke och kollade på film.
myspys döh. men jag börjar känna att jag börjar bli sjuk. vilket inte är jätte skoj. ska ta febern sen.
får väl hoppas på att jag bara är lite segare än vanligt.
nu har jag inget mer att skriva.
puss.

Kommentarer
Postat av: evelina

serva*

2009-11-02 @ 20:00:05
URL: http://www.unstoppable.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0